Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo MiaMara d.o.o., svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.unitedfashion.rs

 

O B A V E Š T A V A

- da se prodaja robe putem internet sajta www.unitedfashion.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva MiaMara d.o.o., adresa za izjavljivanje reklamacije je: cs@unitedfashion.rs.

- da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.unitedfashion.rs.

- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.unitedfashion.rs smatra prodajom na daljinu.

- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.unitedfashion.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji; 

- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;

- da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om;

- da je usluga isporuke robe besplatna za porudzbine koje su veće od 5000 rsd.

- kupljenu robu isporučujemo u roku od 3-7 dana putem kurirske službekoju birate u korpi, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE - da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.unitedfashion.rs.

- da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.unitedfashion.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu;

- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;

- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;

- da je sajt www.unitedfashion.rs dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi sajt www.unitedfashion.rs.

- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA.

- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE.

- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE.

 

REKLAMACIJE

 
Reklamacije na proizvode
 
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
 
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na cs@unitedfashion.rs ili putem telefona 069/30-85-900 ili preko društvenih mreža, radnim danima od 8 do 16h.
 
Na osnovu Vašeg opisa reklamacije, odgovorićemo Vam sa informacijom o tome:
 

● da li se proizvod može zameniti za novi,

● da li se može za proizvod vratiti novac,

● da li se može naći neko drugačije rešenje problema.

 

U slučajevima kad se proizvod može zameniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga u naš magacin. Kada nam proizvod stigne nazad, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novca odnosno slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca ili zamena za novi proizvod biće izvršena u roku od 17radnih dana od prijema istog. 
 
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/30-85-900, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail cs@unitedfashion.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 
Preuzmite reklamacioni list OVDE.
 
 
POVRAĆAJ SREDSTAVA
 
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 069/30-85-900 ili nam pošaljite email na adresu: cs@unitedfashion.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. 
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. 
 
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. 
 
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete  slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.unitedfashion.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 
 
PRAVO NA ODUSTAJANJE
 
Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.unitedfashion.rs smatra prodajom na daljinu.
 
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
 
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti OVDE.
 
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. 
 
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu. 
 
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
 
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
 
 
NAČINI PLAĆANJA
 
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina: 
 
● plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke 
● uplatnicom u pošti ili banci
● platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.
 
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta www.unitedfashion.rs, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koju birate u korpi i koji Vam donosi pošiljku.
 
Plaćanje uplatnicom u pošti ili banci
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate. 
 
Plaćanje karticama
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, Dina,  MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu WSPay-a koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
 
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i WSPay-a, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.
 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko www.unitedfashion.rs. mora ispunjavati sledeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

 
Želimo Vam uspešnu kupovinu.
 
 
PLAĆANJE KARTICAMA
 
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu WSPay-a koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
 
 
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i WSPay-a, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.
 
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
 
Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:
- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
 
Želimo vam uspešnu kupovinu.

 

ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI

 
Zamena artikla za drugi
 
Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti putem Internet prodavnice ili u nekom od naših maloprodajnih objekata u roku od 15 dana od dana prijema artikla.
 
Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail cs@unitedfashion.rs ili nas pozovite na broj telefona 069.30.85.900 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.
 
Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.
 
Zamena veličina
 
Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da nije odgovarajuće veličine, imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla. Zamenu možete izvršiti u nekom od naših maloprodajnih objekata ili putem Internet prodavnice.
 
Ukoliko želite da izvršite zamenu putem Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail cs@unitedfashion.rs ili nas pozovite na broj telefona 069.30.85.900 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.
 
Spisak maloprodajnih objekata u kojima možete izvršiti zamenu artikala koje ste kupili putem Internet prodavnice možete naći ovde.
 
Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.
 
Troškovi zamene
 
U slučaju zamene robe United Fashion snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do adrese trošak United Fashion-a. Za svaku sledeću zamenu Kupac snosi kompletan trošak transporta povrata robe.
 
Povraćaj sredstava
 
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija
 
Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.unitedfashion.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
 
Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu unitedfashion.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
 
Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
 
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Mia Mara d.o.o., Patrijarha Gavrila 6, 11111 Beograd. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: .
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste.
- proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju.
- dostavi račun.
- dostavi potpisani nalog za ispravku. .
 
Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je: .
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; .
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; .
- kupio proizvod na rasprodaji; .
- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; .
- promenio odluku o izboru atrikla.
 
Član 6.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
 
Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: .
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; .
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; .
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.
 
Član 8.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mia Mara d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
 
Član 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.
 
 
POLITIKA PRIVATNOSTI
 
Politika privatnosti i zaštita podataka
 
Mia Mara doo Beograd-Vračar, sa sedištem u Beogradu, opština Vračar, ul. Patrijarha Gavrila br. 6, MB: 20966211, PIB: 108274396, prilikom obavaljanja privredne delatnosti obrađuju vrši obradu podataka o ličnosti poštujući pri tom sve relevantne propise.
 
Mia Mara doo Beograd – Vračar  (u daljem tekstu Benetton) je vlasnik i administrator ove internet prezentacije, kao i internet prodavnice koja se nalazi na ovom internet domenu.
 
Molimo Vas da  pažljivo pročitate sadržinu ove Politike privatnosti!
 
Rukovalac podacima o ličnosti
 
U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i drugih propisa koji regulišu ovu materiju, Benetton je Rukovalac podacima o ličnosti, imajući u vidu da određuje svrhu i način obrade podataka o ličnosti i snosi odgovornost za čuvanje i korišćenje podataka o ličnosti u pisanoj i/ili elektronskoj formi. 
 
Obrađivač podataka o ličnosti
 
Benetton u svom poslovanju može obrađivati podatke o ličnosti u ime Rukovaoca podacima o ličnosti, odnosno u skladu sa njenim pisanim uputstvima u kom slučaju ima svojstvo Obrađivača podataka o ličnosti.
 
Lice za zaštitu podataka o ličnosti
 
Benetton je, shodno odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, imenovala Lice za zaštitu podataka o ličnosti (Data Protection Officer - DPO).  Licu za zaštitu podataka o ličnosti možete se obratiti za sva pitanja koja se tiču obrade podataka o ličnosti koju vrši Benetton, kao i u pogledu ostvarivanja prava na zaštitu podataka o ličnosti.
Lice za zaštitu podataka o ličnosti: Suzana Inđić
Kontakt podaci: Ul. Patrijarha Gavrila br. 6, Beograd - Vračar,
e-mail: lzp@unitedfashion.rs, kontakt telefon: +381 11 308 5009                                       
Obuku za  zaštitu podataka o ličnosti za privredno društvo Mia Mara doo Beograd-Vračar, izvršila je Advokatska kancelarija Cvjetićanin&Partners.
 
Podaci o ličnosti koje prikuplja Benetton
 
Podaci o ličnosti koje Benetton prikuplja zavise prevashodno od: vrste usluge koju pruža kupcima, korisnicima i klijentima, namere ovih lica da koriste njene usluge, vrste ugovora koji sklapamo sa našim klijentom, kao i o nameri kupaca da koriste svoja prava bazirana na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti podataka o ličnosti. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo da izvršimo ugovornu obavezu, a uključuju najmanje:
 
- osnovne lične podatke (ime i prezime);
- osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail adresa)
- podatke vezane za korišćenje internet prezentacije koja se nalazi na internet domenu https://unitedfashion.rs/
- podatke neophodne za kreiranje korisničkog naloga na internet prezentaciji koja se nalazi na internet domenu https://unitedfashion.rs/ (ime, prezime,e-mail, pol, datum rođenja, adresa)
- podatke vezane za korišćenje Benetton internet prodavnice (online shop);
- podatke vezane za dostavljanje Newsletter i/ili Viber obaveštenja;
- podatke vezane za članstvo u Loyalty klubu;
- podatke vezane za zaključenje ugovora o kupoprodaji i administriranje tim uovornim odnosom;
- podatke neophodne za zaključenje ugovora o potrošačkom kreditiranju;
- ostale lične podatke neophodne za ostvarenje klijentovih prava baziranih na zakonskim  odredbama o zaštiti potrošača.
 
Prikupljanje i korišćenje podataka o ličnosti
 
Benetton vrši obradu podataka o ličnosti u svrhu realizacije kupoprodajnog odnosa za proizvode iz sopstvene ponude, u svrhu ispunjenja zakonskih i regulatornih obaveza, kao i u svrhu ostvarenja sopstvenih legitimnih interesa zakonitog poslovanja. Ukoliko to zahtevaju relevantni zakonski propisi, za određene razloge ćemo od lica čiji se podaci obrađuju (Vas) tražiti izričiti pristanak.
 
Razlozi zbog kojih Benetton obrađuje podatke o ličnosti radi sklapanja i ispunjenja ugovornih obaveza su:
 
- prodaja robe;
- prodajne i marketinške aktivnosti Benetton-a;
- administracija ugovornog odnosa;
- upravljanje i primanje prigovora, pritužbi i reklamacija;
- dostava kupljene robe;
- postupak naplate ili prinudna naplata dugova;
- slanje obaveštenja putem Newsletter-a i SMS/Viber-a
- druge zakonske obaveze koje proizlaze iz poslovanja Benetton-a.
 
Razlozi radi kojih obrađujemo Vaše podatke o ličnosti na bazi naših poslovnih legitimnih interesa su:
 
- obaveštavanje o promenama vezanim za uslove poslovanja
- sprečavanje i otkrivanje prevare.
 
Za sve druge aktivnosti koje nisu pokrivene gore navedenim razlozima zatražićemo dodatni pristanak. Jednom dat pristanak može biti opozvan u bilo kom trenutku.
 
Pristup podacima o ličnosti
 
Benetton odgovarajuće tehničke i organizacione mere kako bi se prikupljeni podaci o ličnosti obrađivali samo na način koji je u skladu sa svrhom za čije ostvarenje su podaci o ličnosti dati. Ukoliko je neophodno u svrhu izvršenja poslovnih aktivnosti Benetton-a, pristup podacima o ličnosti će biti omogućen trećim stranama i to:
državnim organima kao i organima javne vlasti koja u svrhu sprovođenja zakonskih obaveza imaju pravo pristupa podacima o ličnosti,
advokatima,
servisnim službama, finansijskim ustanovama,
drugim poslovnim partnerima.
 
Sva treća lica dužna su da podatke o ličnosti obrađuju isključivo prema uputstvima data od strane Benetton-a, osim državnih organa i organa javne vlasti.
 
Obrada podataka o ličnosti
 
Podaci o ličnosti koji će biti obrađivani od strane izvršilaca obrade navedenih u poglavlju Pristup podacima o ličnosti, a čija je odgovornost i obaveza zaštite podataka o ličnosti i čuvanje njihove poverljivosti, definisana je ugovornim odnosom i u skladu sa svim tehničkim i organizacijskim merama i zakonskim propisima koji uređuju zaštitu podataka o ličnosti.
 
Podaci o ličnosti koje Benetton prikupi u svrhe koje su navedene u poglavlju Prikupljanje i korišćenje podataka o ličnosti neće biti dostupni nikome ko za to nema ovlašćenje Benetton-a.
 
Uslovi obrade podataka o ličnosti zbog pružanja usluge dostave i povrata robe
 
Za potrebe pružanja usluge dostave i povrata robe Benetton prikuplja sledeće podatke:
 
- ime i prezime
- adresa isporuke ili preuzimanja robe
- broj telefona i/ili mobilnog telefona
- e-mail adresa.
 
Navedene podatke Benetton čini dostupnim poslovnim partnerima - pružaocima logističkih usluga,  u svrhu izvršenja ugovorenih usluga. Partneri koji pružaju usluge ovlašćeni su od strane Benetton-a za obradu ličnih podataka kupaca isključivo u svrhu izvršenja ugovorenih usluga.
 
Ostvarivanje prava
 
Kada je to predviđeno zakonom, lice čije podatke obrađuje Benetton ima:
 
  • pravo na informacije o obradi podataka o ličnosti;
  • pravo na povlačenje datog pristanka u bilo koje vreme (opoziv saglasnosti) ukoliko Benetton podatke o ličnosti obrađuje uz dati  pristanak;
  • pravo na ispravku i/ili dopunu već datih podataka o ličnosti;
  • pravo na brisanje podataka o ličnosti kada isti više nisu potrebni za ostvarenje svrhe za koju su dati;
  • pravo na podnošenje prigovora bilo Benetton-u, bilo nadležnom državnom organu.
 
Benetton licima na koje se podaci odnose za ostvarivanje napred pobrojanih prava obezbeđuje sledeće komunikacijske kanale:
- lično, u bilo kom prodajnom centru Benetton-a;
- putem elektronske pošte lzp@unitedfashion.rs
 
Lice čije podatke o ličnosti Benetton obrađuje predmetni zahtev podnosi lično i to tako da je ovlašćenim licima Benetton-a omogućena identifikacija podnosioca zahteva.
 
Pravo na prigovor nadzornom organu
 
Pored prigovora koji lice čiji se podaci obrađuju može podneti direktno Rukovaocu (Benetton-u), prigovor na obradu podataka o ličnosti može se podneti i  kancelariji Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Bulevar kralja Aleksandra br. 15, 11000 Beograd, Srbija, na e-mail office@poverenik.rs ili na broj telefona 011 3408 900.
 
Čuvanje podataka o ličnosti
 
Vremenski period čuvanja podataka o ličnosti uslovljen je svrhom u koju Benetton predmetne podatke obrađuje. Primera radi, podaci prikupljeni za slanje obaveštenja putem Newsletter-a i/ili SMS-a/Viber-a čuvaju se dok god se lice nalazi na Newsletter i/ili SMS/Viber listi, odnosno do momenta opoziva saglasnosti. Podaci lica koji su na internet prezentaciji Benetton-a kreirali korisnički nalog obrađuju se do momenta deaktivacije korisničkog naloga. Podaci o ličnosti prikupljeni u svrhu zaključenja i izvršenja ugovora, obrađuju se do momenta izvršenja ugovornih obaveza. Podaci prikupljeni zbog obrada baziranih na zakonskoj osnovi, čuvaju se u skladu sa vremenskim ograničenjima odredbi predmetnog zakona (na primer Zakon o računovodstvu i sl.).
 
Kontakt podaci
 
Za sva pitanja vezano sa zaštitu podataka o ličnosti i njihovo korišćenje, možete nam se obratiti telefonom, e-mailom ili poštom, kako sledi:
 
- slanjem elektronske pošte na  lzp@unitedfashion.rs
- pisanim putem na adresu: Mia Mara doo Beograd-Vračar, ul. Patrijarha Gavrila br. 6, Beograd – Vračar, Republika Srbija
- putem obrasca koji možete preuzeti ovde
- pozivom kontakt centra na  +381 11 308 5009
 
Za komunikaciju sa Benetton-om zbog ostvarivanja prava vezanih za zaštitu podataka o ličnosti potrebno je koristiti komunikacijske kanale definisane u poglavlju Ostvarivanje prava kako bi svaki zahtev bio prihvaćen, a podnosilac zahteva identifikovan.
 
 
Kolačići ("Cookies") i praćenje internet aktivnosti
 
Benetton internet prezentacija koja se nalazi na internet domenu https://unitedfashion.rs/  koristi kolačiće (eng. Cookies), u svrhu njenog pravilnog funkcionisanja,  njenog daljeg unapređenja, kao i poboljšanja Vašeg iskustva prilikom pregledanja iste.
 
Kolačić je tekstualna datoteka koja se šalje Vašem uređaju (računaru, tabletu,mobilnom telefonu) od strane internet prezentacije koju posećujete. Benetton koristi kolačiće kako bi posetiocima njene internet prezentacije olakšao i poboljšao pristup onim funkcijama koje internet prezentacija pruža. Informacije koje Benetton prikuplja koriste se za pamćenje podešavanja i korisničkih aktivnosti na interent prezentaciji kao što su pregledanje artikala, kretanje po stranicama, stavljanje proizvoda u korpu i tako dalje.
 
Kolačiće posetilac internet prezentacije Benetton može u svakom trenutku onemogućiti -  blokirati u postavkama internet pretraživača koji koristi. Ako posetilac sa blokiranim kolačićima pristupi interent prezentaciji Benetton-a određene funkcionalnosti na internet prezentaciji neće biti moguće.
 
Benetton na internet prezentaciji, na stranicama online prodavnice, koristi usluge za analizu poseta i praćenja navika kupaca kao npr. Google Analytics, Facebook Pixel i gtag.
 
Politici kolačića Benetton-a možete pristupiti ovde.
 
Newsletter i SMS/Viber obaveštenja, Loyalty klub i upotreba podataka o ličnosti za marketing
 
Ako lice želi da prima obaveštenja o ponudi Benetton-a putem elektronske pošte, potrebno je da se prijavi na Newsletter listu. Prilikom prijave na ovu mejling listu potrebno je popuniti označena polja – ime, prezime i e-mail adresa, štiklirati polje “Prihvatam uslove korišćenja i politiku privatnosti” i potom se prijaviti na Newsletter listu.
 
Ako lice obaveštenja želi da prima preko SMS-a i Viber-a, potrebno je da se prijavi na SMS i Viber listu popunjavanjem pristupnice u nekoj od radnji Rukovcaoca, i to: ime, prezime, broj telefona, e-mail.
 
Lice se na Newsletter, SMS i Viber listu može prijaviti i u nekom od maloprodajnih objekata Rukovaoca, prilikom popunjavanja pristupnice za članstvo u Loyalty klubu, tako što će pored podataka neophodnih za izdavanje Loyalty kartice, štiklirati odgovarajuće polje (Viber, SMS, E-mail).
 
Lice može postati član Loyalty kluba, tako što će u nekom od maloprodajnih objekata popuniti pristupnicu i ostaviti sledeće podatke – ime, prezime, e-mail i broj telefona.
 
U svakom momentu lice može da opozove datu saglasnost i da zatraži odjavu sa Newsletter i/ili SMS i Viber liste, odnosno istupanje iz Loyalty kluba pozivom na broj telefona +381 11 308 5009, slanjem zahteva na mail  lzp@unitedfashion.rs ili na adresu: Ul. Patrijarha Gavrila br. 6. Pored navedenog, lice čiji se podaci obrađuju može poslati SMS poruku “STOP MM” na broj telefona 1754, nakon čega će Benetton prestati da ovom licu šalje obaveštenja putem SMS-a.
 
Lice može na internet prezentaciji Benetton-a da registruje korisnički nalog, tako što će popuniti određena polja - ime, prezime i e-mail adresa. Lice može u svakom trenutku opozvati datu saglasnost i deaktivirati korisnički nalog slanjem zahteva na e-mail adresu lzp@unitedfashion.rs ili na adresu: Patrijarha Gavrila br. 6, Beograd –  Vračar.
 
Za potrebe dostavljanja obaveštenja licima sa mejling liste, Benetton može koristiti usluge spoljnih poslovnih partnera. U navedenom slučaju Benetton istima daje na obradu isključivo podatke  koje mu je lice u navedene svrhe učinilo dostupnim. Odabrani poslovni partner podatke koristi samo za svrhu dostavljanja obaveštenja, za period dok postoji saglasnost lica (do opoziva saglasnosti) i u druge svrhe me sme koristiti predmetne podatke.
 
Benetton neće podatke date za slanje Newsletter i/ili SMS i Viber obaveštenja deliti sa trećim licima, izuzev pod prehodno navedenim uslovima. Ukoliko se lice nije prijavilo za primanje obaveštenja putem Newslettera i/ili SMS-a i Viber-a , a kao kupac ili registrovani korisnik korisničkog naloga, od Benetton-a može da dobije obaveštenje vezano za porudžbinu, plaćanje, odnosno aktivnosti koje je lice samo pokrenulo. Pored toga, Benetton i odnosom sa kupcem, klijentom i slično.
 
Stupanje na snagu i ažuriranje Politike privatnosti
 
Ova Politika privatnosti stupa na snagu dana 13.10.2021. godine.
 
Benetton redovno revidira i ažurira sadržaj Politike privatnosti i isti usklađuje sa sopstvenim poslovnim procesima i/ili sa zakonskim i regulatornim obavezama.
 
Važeća verzija Politike privatnosti dostupna je na internet prezentaciji Benetton-a koja se nalazi na internet domenu https://unitedfashion.rs/ .U slučaju da dođe do značajnih promena koje u većoj meri utiču na obradu podataka o ličnosti Benetton će takve promene bez odlaganja objaviti na svojoj internet prezentaciji i direktno Vas informisati.
 

U ime www.unitedfashion.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u www.unitedfashion.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 
 
USLOVI ISPORUKE
 
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. 
Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
 
Preuzimanje pošiljke
Kurirska služba koju birate u korpi (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj  069/30-85-900 ili putem email-a cs@unitedfashion.rs Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. 
Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 5000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 5000 dinara, cena isporuke će iznositi 310 dinara uključujući PDV.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
 
 
S poštovanjem,                                  
MiaMara